Sjømatpulsen: – Må sørge for at vi leverer på pris, kvalitet og god samvittighet

Unge forbrukere ønsker å handle bærekraftig, men synes det er vanskelig med høye priser.

Ansvarlig redaktør i Fiskeribladet/IntraFish/Tekfisk, Øystein Hage (fra v.), forfatter og influenser Karen Elene Thorsen, leder for merkevare og digital markedsføring i Lerøy Seafood, Pål Erik Michelsen, kategori- og innkjøpssjef hos Rema 1000 Jon Nilssen, og nyhetsredaktør i Fiskeribladet/IntraFish/Tekfisk, Camilla Aadland.
Ansvarlig redaktør i Fiskeribladet/IntraFish/Tekfisk, Øystein Hage (fra v.), forfatter og influenser Karen Elene Thorsen, leder for merkevare og digital markedsføring i Lerøy Seafood, Pål Erik Michelsen, kategori- og innkjøpssjef hos Rema 1000 Jon Nilssen, og nyhetsredaktør i Fiskeribladet/IntraFish/Tekfisk, Camilla Aadland.Foto: Skjermdump
Publisert 29. October 2020, kl. 14.16Oppdatert 29. October 2020, kl. 14.16